Sign in to follow this  
Gardolik

Вылет

Recommended Posts

!!!!Захожу в лобби ограблений ,дальше вылет!!!

Application has crashed: C++ exception
[string "lib/managers/platformmanager.lua"]:353: attempt to index field 'lobby_handler' (a nil value)

SCRIPT STACK

at_enter() lib/states/ingamewaitingforplayers.lua:465
trans_func() lib/states/gamestate.lua:22
_do_state_change() core/lib/utils/game_state_machine/coregamestatemachine.lua:124
end_update() core/lib/utils/game_state_machine/coregamestatemachine.lua:104
end_update() lib/setups/setup.lua:916
end_update() lib/setups/gamesetup.lua:787
end_update() lib/setups/networkgamesetup.lua:33
core/lib/setups/coresetup.lua:583


-------------------------------

Callstack:

         payday2_win32_release  (???)     ???                                                 
         payday2_win32_release  (???)     zip_get_name                                        
         payday2_win32_release  (???)     zip_get_name                                        


-------------------------------

Current thread: Main

-------------------------------

System information:
    Application version : 1.92.786.
    CPU : Intel(R) Core(TM) i3-4130 CPU @ 3.40GHz (1 core); SSE; SSE2; SSE3; SSSE3; SSE4.1; SSE4.2
    DirectX : 12.0 
    GPU : NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / nvldumd.dll[25.21.14.1634]
    Language : russian
    Memory :     8130MB 76KB
    OS : 6.2.9200 () 0x300-0x1 (64 bits)
    Physics : threaded
    Renderer : DX9 threaded
    Sound : Realtek Semiconductor Corp. (Динамики (Realtek High Definition Audio))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Gardolik сказал:

!!!!Захожу в лобби ограблений ,дальше вылет!!!

Application has crashed: C++ exception
[string "lib/managers/platformmanager.lua"]:353: attempt to index field 'lobby_handler' (a nil value)

SCRIPT STACK

at_enter() lib/states/ingamewaitingforplayers.lua:465
trans_func() lib/states/gamestate.lua:22
_do_state_change() core/lib/utils/game_state_machine/coregamestatemachine.lua:124
end_update() core/lib/utils/game_state_machine/coregamestatemachine.lua:104
end_update() lib/setups/setup.lua:916
end_update() lib/setups/gamesetup.lua:787
end_update() lib/setups/networkgamesetup.lua:33
core/lib/setups/coresetup.lua:583


-------------------------------

Callstack:

         payday2_win32_release  (???)     ???                                                 
         payday2_win32_release  (???)     zip_get_name                                        
         payday2_win32_release  (???)     zip_get_name                                        


-------------------------------

Current thread: Main

-------------------------------

System information:
    Application version : 1.92.786.
    CPU : Intel(R) Core(TM) i3-4130 CPU @ 3.40GHz (1 core); SSE; SSE2; SSE3; SSSE3; SSE4.1; SSE4.2
    DirectX : 12.0 
    GPU : NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / nvldumd.dll[25.21.14.1634]
    Language : russian
    Memory :     8130MB 76KB
    OS : 6.2.9200 () 0x300-0x1 (64 bits)
    Physics : threaded
    Renderer : DX9 threaded
    Sound : Realtek Semiconductor Corp. (Динамики (Realtek High Definition Audio))

 

Если у вас есть какие-то моды, то удалите их, если, кроме P3DHack у вас ничего нет, то скачайте данный мод

https://modworkshop.net/mydownloads.php?action=view_down&did=24150#images

Share this post


Link to post
Share on other sites

Спасибо ,что так быстро реагируете (не сарказм) только вот понять трудно его в коренную папку с игрой PAYDAY 2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Gardolik said:

Спасибо ,что так быстро реагируете (не сарказм) только вот понять трудно его в коренную папку с игрой PAYDAY 2 ?

Путь к моду должен выглядеть так
Payday 2/mods/Mod Name/mod.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this